Selasa, 16 Mac 2010

biarrrkannn...

Biarkan....


biarkan semuanya

biarkan aku menanggung seorang diri

biarkan sang manusia itu melakukan apa yg diingininya

Biarkan....

biarkan aku menyimpan perasaan yg hitam ini untuk menjadi santapan hati ku

biarkan hati ku terus menjadi hitam dan gelap dek keranamu

biarkanlahh..aku hidup di dalam duniaku yg jauh dr sinar kebahagiaan

Biarkan..???...harus ke aku berpegang pada madah2 kat atas ni??rasanye boley mereng kot...hidop penoh dgn dendam je aku rasa..(mmg ada org mcm ni...trust me)..tp mungkin org ni jenis xsuka menyakitkan hati org kot sebab tu dia merelakan ape saje perkara yg buruk berlaku kat dia asalkan org sekeliling bahagia...dia bahagia pabila melihat org2 yg dia kenal n sayang bahagia...aku xtau la leh hidup mcm tu ke x...makan ati wooooo....

hehehehehhe...saje je nak memulakan blog aku ari ni dgn madah yg xseberapa sempurna and membuat ulasan sendrey (mcm syok sendrey la)...hahahaha..sukati aku la kan dah kata blog aku...apa aku kesah..mlm semlm nina xbuat bising pun good girl anak ibu ni...tapi menjelang waktu pagi...adoooyyyyaaaaiiiii....beliau bergelumang dgn beyaknye...hhuhuhuhuhu...dah la pagi2 aku sental dia dgn cat shampoo byk2...udah lerr bulu putih kena plak beyak jadi kunin bulunye...lepas aku bersih and bg ubat dgn makan dia tido balik....makan tido...makan tido...pastu beyak..nak beyak bising2 la sket sayang ooiiiii...huhuhuhu...xpe la pe2 pun ibu tetap syg nina ok....(wahhhh mcm mak dgn anak...padahal tuan dgn kucing)...

ok la tu je aku nak coretkan utk ari ni...maklumlahhh dah kata duk umah je..so xbyk la adventure yg aku ada..just a typikal housewife wif a typikal routine...hehehehhe..ape lg jom countdown sama2...lagi SEMBILAN hari nak ke LANGKAWI...yeeehhhhaaaa....see ya on the next chapter of my diary...daaaaaa...:D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan